Palavracı Tatilci..

Tatildeyim..

Yalan yok, denizi seviyorum.. Yüzmeyi çok iyi bildiğim söylenemez ama tüm gün deniz kenarında uzanmak, bir şeyler yiyip içmek, denize girmek hoşuma gidiyor.. Ee tabii beyaz bikinili kadınlara bakmanın da ayrı bir güzelliği var.. 

Manavgat'a bağlı Side'de bir tatil köyündeyim.. Erken rezervasyon ile herkesin kişi başı 11500 lira verdiği yere, yalnız gittiğim için 16500 lira verdim (Alkolsüz fiyat) .. Yemesi, içmesi, sosyal olanakları çok iyi.. Kaldığım oda bile epeyce büyük.. Yani değil tatil süresince, bir ömür boyu yaşanabilecek kadar büyük bir oda..

Otel yaklaşık 3bin kişilik.. Çoğunluğu turist.. Çok geniş bir alanda, denize sıfır olmasının yanında, kaydıraklar, havuzlar, gösteriler, șovlar ve daha neler neler.. Yani kolay kolay sıkılacak bir otel değil.. Hele hele çocukla gelinince, kimsenin sıkılacağını düşünmüyorum..

... Hee tabii sıkılan, kendini yalnız hisseden, özelikle akşamları garip kalan birini tanıyorum.. O kişiyi siz de tanıyorsunuz.. "Benim ne işim var..?" diyor.. "Niye kendimi böyle kimsesiz, zavallı konumuna sokuyorum..?" diye de ekliyor.. Gülüp söyleyen, eğlenen, gülen, seven, sevișen, oynayan, sohbet eden insanları gördükçe odasına saklanıyor..

O kişiyi biliyorum.. Sürekli "sana her şey müstehak" deyip, kendine kızıyor.. Telefon açıp soranlara da "çok eğleniyorum" palavraları uyduruyor.. 


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.