Dıdısının Dıdısı..

"Aşkım, seni ve ilişkimizi anlattım" dedi erkek..

Kızda bir heyecan, bir heyecan.. 'Aradan geçen o kadar yıldan sonra, nihayet bana değer verip, beni ailesine mi anlattı yoksa?' diye düşündü saniyeler içinde kız.. 

Sonra dayanamadı ve sordu : "Beni kime anlattın erkeğim..? "

Erkek, kızın uzun zamandır beklediği haber sebebiyle gayet doğru bir iş yapmış olmanın verdiği gurur ve güvenle, "Seni, dayımın damadının komşusunun oğluna anlattım.. İyi çocuktur, sır çıkmaz, kimseye bir şey anlatmaz. " deyiverdi..

Kız, sevinsin mi, üzülsün mü bilemedi tabii.. İçindeki coşku ve heyecan biter gibi oldu ama erkeğe de bir şey belli etmedi.. Evet, sevdiği erkek nihayet onu ve ilişkisini birine anlatmıştı ama bu anlatılan kişinin, erkeğin dıdısının dıdısı olması, üstelik sevdiği erkek tarafından bir sır gibi anlatılmak hoşuna gitmemişti.. Oysa kadın bilinmek, görünmek, değer verildiğini hissetmek istemekteydi.. 

Ah be erkekler.. Ah be erkekler.. Ya siz çok safsınız, ya duygusuzsunuz ya da sahiden içinizde sevgiden eser yok, büyük kuşkular içinde bir ilişki yaşıyorsunuz.. 

Cesaretin olmadığı ilişki ya çıkar üzerine kuruludur ya da çöptür.. Sevdiğinizi söylediğiniz insanlara çöplüğü layık görmeyin lütfen.. Kapiş..?



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.