Zam Zam da Zam Zam..

 Canlarım, bi'tanelerim, ağzını burnunu gıtladıklarım, agucuk gugucuk yaparken türkü söylediklerim, sıcak hava yetmezmiş gibi bir de kor ateşlerde sıcak salep ısmarladıklarım...


 Artık yetmez mi..? Bu zamların sonunun gelmesi gerekmez mi..? Her markete gittiğimde zam gelmiş oluyor.. Üç -beş gün önce aldığım bir ürünü aynı fiyattan alamıyorum.. Et öyle, süt öyle, peynir öyle, bal öyle..


Ulan 800 LİRANIN altında doğru dürüst pantolon yok; ne yapayım, beyaz paçalı donumla sokaklara mı atayım kendimi..? Beni böyle görmeye hazır mı bu ülke insanları..?


Yani madem bu işi yapamıyorsunuz, madem elinize yüzünüze bulaştırdınız, sizin hatanızı ve beceriksizliğinizi neden ben çekiyorum.. ? Size oy verenler ve siz, benim zararımı karşılayın arkadaş ya..!

"Kazandık kazandık" diye ortalığı ayağa kaldırıp, biz oy vermeyenleri hor görüp, üstüne bir de bizi "hain" ilan edenler, bi'zahmet gelin de benim market ve giyim ihtiyaçlarımı karşılayın.. Faturalara bir el atın da görelim ülke/millet sevginizi.. 

Hadi bakalım..


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.