İçime Oturan Kursaktaki Heves..

Tatildeydim..

Gayet eğlenceli geçiyordu..

Tatil süresini uzatabilirdim; uzatmadım..

Kalmamız yönünde onca ısrara rağmen bir kadını görebilmek için şehre geldim..

Ve tabii ki göremedim..



.....................................

Eee <Çocuk> efendi, sen hakettin.. Fazla hâyâl kurup, gerektiğinden fazla yumuşayınca, sana bir ders daha verildi.. Kalbine kara renkli bir ders daha eklendi.. Sen de biliyorsun ki, hak ettin.. Sana, senin hissettiklerini hissedemeyen biri için gereksiz hâyâl kurdun; sonucuna bir kez daha katlanacak olan da sensin.. O sebeple hiç zırıldanma.. 


12 Yorum:

İnsanonnkendi kendisini muhasebeye çekip suçlu bulması...
Tebrik edilesi bir özellik

 

Benimle ilgili konu ne olursa olsun, suçlu benimdir zaten..

 

Bunu anlamadım ama özel bir mevzu sanırım. İrdelemeyeceğim

 

Kendimi her konuda suçlu bulur ama ayrıca kendimi her zaman affederim..

 

Kendimi kardeşime sorgulatırım.Acayip mükemmel suçlu bulur beni. Çünkü dogrucu davut dedikkeri türden biridir. Keşke her dogruyu heryerde söylememeyi öğrenebilse de başı beladan kurtulsa.
Ve hiç affedemem kendimi
Ne acınası bir durum...

 

Kendini affedemezsen hep mazide yaşar, ânın tadını yakalayamazsın..

 

Beyin yorgun olunca şimdini de yorgun geçiriyorsun.

 

Nasıl

 

Herkese göre farklı.. Ben 7/24 cinsellik ve yemek düşünüyorum.. O ikisi sebebiyle orgazm oluyor, beyni rahatlatıyorum.. Senin hayatını bilemem..

 

Hmm. Kendimce çözümler üretebilirim sanırım

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.