Kurutma Makinesi..

 İşyerinde bir sorun olduğunda, birbirimize "Gusl abdesti alırken iğne ucu kadar bir yer kuru kalıyor ki böyle sorun oluyor" diyerek takılıyoruz.. 

Başkalarını bilmem ama bende kesinlikle iğne ucu kadar bir yer kuru kalıyor.. Zira neye el attıysam elimde kalıyor o şey..

Bir insanın nasıl olur da tüm işleri bu kadar ters gidebilir ya hu..! Son olarak para kazanayım diye borsaya girdim; var olan param da gitti.. Bu saatten sonra para edeceğimi bilsem, jigololuk yapmaya başlayacağım.. Gel gör ki, toplam sevişme rekoru 3 saniye olan birine, kim neden para versin..? 

Jigololuktan para kazanamayacağımı anlayınca, borsada kaybettiklerimi yeniden kazanmak için Taksim'de selpak veya su satmaya niyetlendim.. Muhtemelen o işe de başlayınca; ya Taksim yıkılır, ya tüm su kaynakları kurur ya da ben geberip giderim.. 

Demem o ki; neye el atsam, o işi kurutma özelliğim var benim.. O sebeple benim seni beğeniyor olmam seni yanıltmasın; her ân bir ufo kafana düşebilir..


0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.