Saç Kesebilen Hatuna Teslim Ederim Kendimi..

 Evlenmeden önce kendinize bir sorun; "Ben, ömür boyu bu herifin saçlarını keser miyim..?"


Yazıyorum buraya, daha da berbere gitmem.. Ben zaten kendimi bildim bileli saçımı 3 numaraya vurduran herifim.. Zanaatkârlık gerekmiyor, uzmanlık gerekmiyor.. Bırak ustayı veya çırağını, kapıdan geçen adamı çağırsan, makineyi alır ve üç numaraya vurur.. Zaten saç diye bir şey de kalmadı.. Artık testesteron hormon seviyem hangi dağın tepesini aşacak kadar yüksekse, kafamın büyük kısmında saç yok.. Ee peki durum böyle iken, ben bu kadar saçsız ve gelişigüzel saçlarımı kestiriyorken, bre vicdansız, benim gibi cimri bir heriften 40 lira almak nedir ya..? Üstelik daha yirmi gün önce 30 liraya kestirmişken..!


Demem o ki, daha da berbere gitmem.. Anneme diyeceğim ki, beni istemeye gelen hatun kızımıza, iyi yemek yapabiliyor olmasının yanında, iyi saç kesme özelliğinin de olması gerektiğini vurgula.. 




2 Yorum:

sen bir haftadaki fiyat farkını söylüyorsun. bizim evde ise şöyle bir durum var; doğan 30 tl ye kestiriyor saçlarını. babası da aynı berbere gidiyor 40 tl alıyormuş. aylardır olan bu durum geçenlerde gün yüzüne çıktı.babam sinirlenirken, biz epey güldük. şimdi babam da berbere gitmeyip doğana kestiriyor.
haa bir de biz kız isteme diye bilirdik amma sizin oralarda erkeklere görücü geliyor herhalde. o da güzelmiş.:)

 

Sizin durum sahiden daha komik.. Yuh ki yuh..

Ayrıca bu devirde iyi erkek bulmak kolay mı ya hu..? Tabii ki erkekleri istemeye gitmek daha mantıklı..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.