Ev İşi Tembeli..

Bir kez daha anladım ki, "ev işi" adı altında ne varsa, benim yapabileceğim bir şey değil.. Yemek yapmak da, temizlik de zerre kadar ilgimi çeken eylemler değil.. Ev toz içinde ama ayağa kalkmak bile işkence gibi geliyor.. Açlıktan ölüyorum ama kalkıp iki yumurta bile kıramayacak kadar üşengeçim..

Ben, ev işleri konusunda niye bu kadar üşengecim..? Niye küçükken bu konuda eğitilmedim de hep hazıra kondum ki..!

Şimdi mercimek çorbası içmek vardı.. Yanında pilav, pilav tabağının yan tarafında sarma..  Birkaç saat sonra çay demlemek, çay içerken börek yemek vardı..

Çekyatta uzanıp, televizyon seyrederken, yemek hâyâli kuruyor, iyice kendimi acıktırıyorum.. Oysa kalkıp hâyâlini kurduğum şeyleri yapmak için hiçbir engelim yok.. Sadece tembellik ve ev işi yapmama isteği tutuyor beni.. Sahiden böyle biri olmak istemezdim.. Bazen kalkıp bir şeyler yapmaya niyetleniyorum, hemen aklıma bulaşık gelince vazgeçiyorum.. Böyle biri olmasaydım keşke..

Sevgili hatunlar, değerli herifler; siz, siz olun, evlatlarınızı cinsiyet ayrımı yapmadan, küçükken ev işleri yapma konusunda özendirin ve hatta zorlayın.. İleride benim gibi olmasın hiçbir çocuk.. Emin olun, siz yokken, çocuklarınızın televizyon karşısında yemek hâyâli kurmasını istemezsiniz..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.