İçimizdeki Virüs..

Eğer Batı'da, herhangi bir yerde yaşıyorsanız, siz, siz olun, sıla-i râhim yapmak için evinizden ayrılmayın.. Minik bir fırsat buldum ve memlekete geldim; önceki senelerde, beni kırmızı halı ile kapıda bekleyenler, şimdi perde arasından bakıyor, öcü görmüş masum bebek gibi korkup uzak duruyor..

Zannedersin virüsün yeryüzüne yayılmasının sebebi benim.. "İstanbul" ismini duyan, Çin'in Wuhan şehrinin ismini duymuş gibi oluyor.. Öyle tepki veriyorlar ki, ben bile ister istemez kendimden şüphe duymaya başladım.. Ne olur ne olmaz diye, az sonra 400 ml 80 derece kolonya içeceğim.. Eğer ölmezsem, umarım bundan sonra normal davranırlar.. Yine normal davranmazlarsa, bu defa 5 litrelik dezenfektan içeceğim.. Yeter ki, insanlar normal davransınlar, yabancılık hissettirmesinler..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.