Yalnızlık Gideren Gözü Açık Maymun..

Yok yok o öyle değil.. Öyle sandığın gibi değil.. Bu kadar uzun zaman sonra iletişim kuruyor, sana karşılık veriyor, gülüyor, sohbet ediyorsam; senden bir şey olacağını düşündüğümden değil, senin gibi yalnızlığımı gideriyorum seninle..

Aylar önce vapura binip arkana bile bakmadan giderken, istediğin soğuk su şişesine benim tüm güzel duygularımı koyup da yoluna devam ettiğin gibi ben de yoluma devam ettim..

Şimdi sadece yalnızlığımı gideriyorum seninle.. Bir gece vakti, gönderdiğin o fotoğraflara iltifatlar yağdırıyor, sana olan hayranlığımı ifade ediyorsam, bil ki, sadece zaman geçiriyor ve boş anımı değerlendiriyorum seninle..

Nihayet senin gibi oldum işte.. Kadıköy vapur iskelesinde, arkana bakmadan giderken sen, maymun gibi gözümü açtım ben.. Oradaki simitçi şahittir buna..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.