"Şeftali Tadını Bilmeyen Uzaylı" Günlükleri..

İşyerinde iken, yan odadan kahkaha sesleri geldi.. Merak edip gittim.. Bir kadının attığı tweeti gösterdiler.. Demiş ki kadın :

"Canım oğlum, aslanım, affet beni, özür dilerim; annen bugün de yuttu seni"


Okudum ama anlamadım.. Odadaki üç-beş kişi yüzüme merakla bakıyor, ne tepki vereceğimi gülümseyerek bekliyorlardı.. 

"Eee nesi komik..? Kimmiş ki kadın, niye üzmüş ki oğlunu..?" diye soruverdim.. Hay sormaz olaydım.. !

Kahkaha sesleri katlanarak arttı.. Bana bakıp bakıp kahkaha atıyorlardı.. Ben ise hâlâ şaşkın şaşkın bir şey anlamak için yazılana bakıyordum.. Aradan epeyce saniye geçtikten sonra nihayet durumu anladım.. Anladım ama iş işten geçmişti artık.. Bizimkilerin diline düşmüştüm bir defa.. Kurtuluş yoktu bana..

Tüm gün, 
"Ne kadar masumsun", 
"Açmamış bir gonca gülsün sen", 
"Kadın görmemiş masum köylüm benim",
"Şeftali tadını bilmeyen uzaylım" 
gibi cümlelerle alay etti durdular..

Muhtemelen bu olay, belli periyotlarla alay malzemesi olarak tarafıma karşı kullanılır.. Bir kadının tweeti başıma ne işler açtı ya..




0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.