Tatil Biter, Unutulacak Kararlar Alınır..

Hayatta her şey geçip gidiyor.. Her şey bir gün bitiyor.. Tatil ne ki..? Tatil de bitecekti elbet.. Yedi gün oldu.. Hatta sekiz.. Tilkinin kürkçü dükkânına dönme vakti geldi.. Önce Konya'ya, oradan hızlı tren ile Șehr-i İstanbul'a gitmek üzere yola koyuldum.. Kulağımda kulaklık, telefonuma kayıtlı en sevdiğim şarkılar / türküler eşliğinde yolculuk yapıyor, bol bol hâyâl kuruyor, yeni kararlar alıyorum..

Hâyâl kurmak, yeni kararlar almak benim işim zaten... Ömrüm böyle geçti.. Bir olay sonrasında kararlar aldım; "Bu benim için milat olacak" dedim.. Milat üstüne milat oldu.. Her kararımı yalayıp yuttum.. Her tükürdüğümün tadına baktım.. Ömrüm, uygulaması olmayan kararlar ile geçti.. Yine bir otobüs yolculuğunda, yine türküler dinliyor, yine kararlar alıyorum.. Ben bile inanmıyorum artık kendime.. 

Hani herkes eşiyle dostuyla eğlenirken, ben yapayalnız günler geçirdim ya, bundan sonra böyle olmayacak diyorum.. Kimseyi beklemeyeceğim, kıymet bilmeyenlere değer vermeyeceğim diyorum.. Kuralmıș, edepmiș, utanmakmıș, vicdanmıș umursamayacağım diyorum.. Bir daha böyle yalnız kalmamak için ne lazımsa onu yapacağım diyorum.. Gerekirse bir hayat kadını ile giderim diyorum.. Çünkü bu kadar yalnız kalmayı haketmiyorum diyorum.. Ömrüm bitti, benim hayatım beklemekle geçti diyorum.. Diyorum da diyorum.. Milat işte.. Miladi kararlar alıyorum.. Muhtemelen yine hepsini unutacak, yakın zamanda yine aynı şeyleri yaşayacağım.. Bu sebeple içimde bitmez tükenmez karanlıklar oluşturacağım.. 50 yaşına geliyor olmamın hüzüyle... Neyse işte anladınız siz.. 

Bundan sonra önüme çıkan ilk insanla.. Offf sus <Çocuk>, sus..! Yapacaksan yap, zırlama işte.. Sen de biliyorsun, seni tanıyanlar da, senden hiçbir zaman bir .ok olacağı yok.. Boş boş konuşma da etrafına mutluluk pozları dağıtmaya devam et..



0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.