Evcilik Oyununun Çocuğuyum Ben..

Küçükken evcilik oynar mıydınız..? Biz oynardık..  Ya "doktorculuk" oynar; hasta iyileştirirdik, ya anne-baba-çocuk olur, evde büyüklerden gördüğümüz şeyleri taklit ederdik.. 

Evcilik oynarken hiç baba olmuş muydum, doğrusu pek hatırlamıyorum ama çocuk olduğumu iyi hatırlıyorum.. Çünkü bir kez çocuk maması diye çamur yedirmişlerdi bana.. 


Küçüklükten gelen bir durum olduğundan olsa gerek, aradan geçen onca yıldan sonra anladım ki, ben hâlâ evcilik oyunundayım ve hâlâ çocuk rolünü oynuyorum.. "Baba" olabilecekmişim gibi davrandım bir ara ama sahiden başaramadım, hiç başarabilecek gibi de durmuyorum..

Siz de beni bu saatten sonra yeniden <Çocuk> olarak görün lütfen.. Gerekirse mama diye çamur yedirin ama her gün iyice üzüldüğüm baba rolünü artık bana vermeyin.. Çünkü sahiden o rolü oynayamıyor, iyice elime yüzüme bulaştırıyorum..






0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.