Mont Alan Araftaki Kararsız Adam..

Bir monta, bindörtyüzotuzdört lira verilir mi..? Ben verdim..

Şimdi de "Bir monta 1434 lira verilir mi lan vicdansız..?" deyip kendime kızıyorum..

Bir yanım, "Geberip gideceksin, kimin var, neye saklıyorsun..? Biraz da kendine harca" diyor.. Öte yanım, "O kadar sıkıntı çeken varken ve senin hiç ihtiyacın yokken, sırf nefsinin emrini yerine getirmek için bu kadar bencillik yapman normal mi?" diye vicdan azabı çekiyor..

Evet, bu paranın onlarca katını günlük eğlencede harcayanlar var.. Onları düşününce, yaklaşık 1 senedir peşinde koştuğum monta bu parayı vermemi sorun etmiyorum.. Ama bir de çöpleri karıştıran insanları görünce,  vicdanıma daha doğrusu vicdansızlığıma küfrediyorum.. 

Ne tuhaf hisler.. Her konuda olduğu gibi bu konuda da arafta kaldım.. Dikkat ettim; kendimi kararlı bir insan sanıyorum ama esasında hemen her konuda kararsız kalan bir adamım..



16 Yorum:

Kaliteli bir mont ise çok kış seni soğuktan koruyacaksa iyi ki aldın güle güle kullan.
Allah kuluna verdiği nimeti üzerinde görmekten memnun olur.
Ama bunlardan biri değilse o zaman sıkıntı.

 

Bir aksilik olmazsa uzun dönem benim işime yarayacaktır diye düşünüyorum.. Haa ihtiyaç var mıydı..? Orası şüpheli..

 

Bu durum bende de sürekli oluyor. Ancak biraz farklı boyutta. Mesleğim kıyafet almama hatta ailemin de kıyafet almasına mani oluyor. Alışverişe gidiyoruz, ürünü seçiyoruz. Kumaşı, modeli,dikişi etiketinin yarısı kalitede olmayınca alamıyorum o ürünü.
"Ben dikerim bunu size bir saatte. Hem o paraya dört tane de dikerim" deyip çıkarıyorum ahaliyi mağazadan.

 

Ahaaaa.. Sanatkâr birini buldum.. Nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama seninle mutlaka samimiyet kurup her şeyi beleşe getirmeliyim.. (Çok hınzırca plânlarım var)

 

İstanbul da yaşıyorum ancak benzer fikirlerle okula başladığım dönemden beri mücadele ediyorum. Yakın uzak tüm çevrem beleşe getirmenin çeşitli yollarıyla üzerime geldi.Çok tecrübe kazandım. İnanılmaz savunma taktiklerim ve müthiş güçlü silahlarım var. Kuşan gel savaşalım

 

Tek silahım, Küçük Emrah gibi boynumu sağa bükmek ve gözlerine duygusal bakmak.. Hee hakedersen eğer bir de Ülker Çikolatalı Gofret teklif etmek..

 

Ülker çikolatalı gofreti bitter bi çikolatayla değiştirme imkanın varsa ikna olabilirim

 

Ülker Çikolatalı Gofret üzerine başka bir çikolata bilmem.. Benim için en lüks hediyedir..

 

Üzgünüm o vakit. Senin için kullanabileceğim tüm toleransları kullandım

 

Kısmetten ötesi yok.. Neyse ki pazarda fiyatlar hâlâ idare eder seviyede..

 

Kış sebzeleri dahi 10 lira. Acaba pazar alışverişimi öi kitlesem sana. Bir ceket iki paxar alışverişi.. Bir pantolon üç pazar alışverişi. Çok şahane olur

 

Kendimi paragöz sanırdım, milletin hâline bak.. Hiç "tabii seve seve yapar, hediye ederim" diyen yok.. İnsanlık ölmüş azizim.. Yapma ya, yapma.. Gider pazardan giysi alırım ben.. Zaten güzel yapamıyorsun, millet de memnun değil yaptıklarından.. Herkes şikâyet ediyor.. Ben giyinsem beleşe reklam olacak, tüm ünlüler peşinde koşacaktı, sen kaçırdın.. Bundan sonra üstüne para versen de giyinmem.. (Çok para olursa bir düşünürüm)

 

Tabi şimdi bi pazar parası hayli yüksek sende haklısın. Neyse hadi bu defa benden olsun. Gönder ölçüleri ve modeli halledelim

 

90-60-90 ölçülerim.. Her yanımdan geçen kadın bıyık büker, laf atarlar.. (Yapmış kadar oldun, teşekkür ederim.. Eline,emeğine sağlık)

 

Hiç ahlak namus kalmamış. Tövbe tövbe bıyık ha, laf hem de. Yazık yazık.
Rica ederim ne demek. Aslında biliyordum böyle cevap vereceğinin ondan şeyettim. Artık münafıklık mı dersin çakallık mı bilemem

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.