Yeni ve Taze Su

Su bitmişti, annem su sipariş etmemi istedi..

Su gelmeden çıktım evden.. Biraz gezindim.. Sonra eve geldim.. Su içmek için mutfağa yöneldim.. Damacana doluydu..

Salonda oturur veya uzanırken, yanıbaşında mutlaka bir bardak su, peçete ve ilaçları olurdu.. Ev ahalisinden, su içmeyi en çok O ve ben severdik.. Sipariş edilen su damacanası eve gelince, kendi su dolu bardağını gösterir veya eline alıp anneme uzatarak : "Hele bunu dökün de yeni ve taze sudan getirin" derdi..

Gereksiz bir istek olduğunu düşünüp ne kadar kızardım bu duruma.. Şimdi ne kadar hasretim "yeni ve taze sudan" istemesine..

....................

Ben, baba olamayacağım.. Babamın hasreti ve baba olmak istememin hasreti ile ölüp gideceğim bu diyardan.. Arkamda "yeni ve taze su" anısı bile bırakmayacağım.. Su içerken aklına beni getirip dua edenim bile olamayacak benim.. Kimden bu denli büyük âh aldıysam, ben, baba olamayacağım.. Öyle anısız ve kimsesiz ölüp gideceğim işte..




2 Yorum:

Yapmasan böyle..yani bak bir söz vardır sen de duymuşsundur mutlaka.
Oturup karanlığa küfredeceğine,kalk bi mum yak.

 

Hiçbir şey yapmadan karamsar olmak, tam benlik bir şey..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.