Şirinevler'de Kıskançlık..

Şirinevler'deyim..
Dakikalardır, metrobüse çıkan merdivenlerin oradaki bankta oturmuşum..
"Oturmuşum" diyorum çünkü ne zaman oturduğumu tam olarak bilmiyorum..
Hava güzel..
Yanımdan onlarca insan geçiyor..
Ben, dikkat etmeden, anlamsız gözlerle o insanlara bakıyorum..
Koşturarak yürüyorlar..
Herkes ne kadar da mutlu..
Kahkaha sesleri yankılanıyor meydanda..
Ben açım..
Çok açım hem de..
Canım kokoreç veya kelle paça çorbası veya her ikisini birden çekiyor..
O asık suratlı insanlara ne oldu da herkes bu kadar mutlu..?
Ben çok mutsuzum..
Ben çok yalnızım..
Mutlu insanları kıskanıyorum..


2 Yorum:

Mutsuz degilsin onlar gereginden fazla mutlu sadece,hepsi bu.
Çorba iç.

 

Haliyle senin yorum yaptığın saatten çok önce yemek olayını halletmiştim..
Herkesin mutlu olması da ne iyi.. Hep mutlu olsunlar inşaallah

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.