Devler Liginde Kendinden Şüphe Edenlere İlahi Yardım Gerek..

Oniki kardeşin olduğu devler ligine zorunlu olarak transfer oldum.. Gördüm ki bu lig, benim boyumu ziyadesiyle aşıyor.. Her türlü taktik biliniyor, her türlü çalımlar atılıyor.. 

Bu ligde, insan öyle bir duruma geliyor ki; haklı olduğun, inandığın ne kadar değer varsa, o değerlerden şüphe etmeye başlıyorsun.. Bir duruma itiraz ediyor ancak öyle bir baskıya maruz kalıyorsun ki, kendini yalancı ilan ediyorsun..

Oniki kişinin, onbiri sonuna kadar haklı, ben haksızım.. Onlar doğru, ben yanlışım.. Onlar dürüst, ben yalancıyım.. Onlar ara bulucu, ben ara bozucuyum.. Onlar ak kaşık, ben kara kaşığım..  Onlar cennetten gelmiş mübarek insanlar, ben cehennemden kaçmış zebaniyim..

Öyle büyük bir baskı ile öyle bir noktaya getirdiler ki beni; artık kendi söylediklerimden şüphe ediyor, çıban başı olduğumu düşünüyor, büyük bir sülalenin arasını bozan kişi olduğumu düşünüyorum.. Aynaya baktığımda, yalancı, inatçı, ara bozucu ve riyakâr bir yüz görüyorum..

Sana sığınıyorum Rabb'im.. İlahi yardımına ihtiyacım var.. Başkalarını inandırmaktan, yol göstermekten, hata ettiklerini ve ileride çok pişman olacaklarını dile getirmekten vazgeçtim; öyle bir ilahi yardım gönder ki bana, haklı iken haksız duruma düşmenin ve kendime olan saygımı ve güvenimini kaybetmenin telafisi olsun.. Ben artık yapamıyorum.. 





10 Yorum:

başkalarını değiştirmenin mümkün olmadığını çok iyi biliyorsun,yine de hatırlatmak istedim.ilişkinin/iletişimin türü her ne olursa olsun çıkmaza girdiğinde tek yapmamız gereken kendi tavırlarımızı düzenlemek aslında.
doğru olan sensin bu önemli değil.huzuru nasıl bulacağın,hangi tavrınla devam edersen rahatlayacağın önemli.aynaya baktığında kendine gülümseyebileceğin,huzurla uyuyabileceğin,aldığın nefesin şükrüne varabileceğin kararlar vermen dileğimle.
gerisi boş...gerisi gerçekten önemsiz... yapabilirsin,inadını kırabilir,sözünden dönebilir,kendi huzurun için gereken adımı atabilirsin. şimdiden kocaman bi aferin :)

 

İnanmadığın şeyi yap, herkese uy, diyorsun yani.. İnadım var, çünkü inanıyorum.. Sen o inancını bırak ve sahtekârca bir huzura eriş diyorsun.. E sen de haklısın ne diyeyim..

 

öyle demediğimi çok iyi biliyorsun. yine de açıklayayım;huzurun sahtesi olmaz diyorum. eğer yaptığın,söylediğin,takındığın tavır sana huzur veriyorsa doğru yapıyorsun demektir.öncesini,kimin ne düşündüğünü işin nereye gittiğini boşver diyorum.önemli olan senin kendini iyi hissetmen diyorum. huzur her şeydir diyorum ve çok uzattığım için terliğini yemeden gidiyorum...

 

Olayları sana anlatınca yorum yapması kolay tabii.. Bundan sonra anlatmayayım da öyle yorum yap bakalım iç huzur temsilcisi Bibis Hanım..

 

anlatmasan da anladığım kadarına bir yorum yapar yine destek olmaya çalışırım duramam ama sen anlat ben istemezsen hiç yorum yapmam öylesi daha iyi bence. not: tanımlamayı çok sevdim. teşekkür ederim:)

 

Çocuk beni niye anlatiyon . Yanlız bir değişiklik var ben artık kendimi bile haklı görmüyorum. Haksızım diyorum.varliklarin yaptıklarına müsadeeden Oysa nasil hakli çıkarım. Haksız olan benim derim ki:( bozguncu uyumsuz:(

 

Aynı durumdayız desene.. Rabb'im yardım etsin..

 

Hayatımda yeterince asık suratlı insan var.. Kimsin sahiden bilmiyorum ama bari sen böyle olma.. Allah, içine huzur versin..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.