Sırt Ağrısı Çeken Öküzcük..

...Tamam, kabul, kilo alarak minik bir öküzcük olmuş da olabilirim ama sadece kilo yüzünden mi..? Bu yastığın, yorganın hiç mi suçu yok..? Arkadaşım sırtım ağrıyor benim.. Her sabah sırt ağrısı ile uyanıp, gün içinde o ağrıyı hissedip, iki büklüm dolanıyorum her yerde..  Münafık olduğumu bilmeyen herkes, iki büklüm dolanmamı görünce, "Maaşallah sürekli rûkü halinde" dese de, sırt ağrısı sebebiyle bu haldeyim.. 

Kilo vermem gerekiyor.. Spor yapmam gerekiyor.. Bilgisayar karşısında, kambur bir halde değil de sağlıklı bir açı ile oturmam gerekiyor.. Ama tüm bunları yapamıyorum.. Haliyle sırt ağrısı her geçen gün devam ediyor.. 

"Şunu yap, şöyle davran" diyor bir çok kişi ama ne ben o iradenin sahibiyim ne de yaptığım minik şeylerin etkisi oluyor.. Zaten yatakta gece boyunca sürekli sağa-sola dönen, üstelik çok terleyen biriyim.. Gecelerde, yatak benim için işkence olunca, üstüne bir de bu sırt ağrısı, çekilmez oluyor.. O kadar huzursuz, stresli bir uyuma durumum var ki, 20 senedir, saatlerce uyumuş olsam bile "hah işte şimdi harika uyudum" diyebileceğim bir an olmadı.. Saatlerce uyuduktan sonra bile yataktan huzursuz ve yorgun kalkıyorum.. Sırt ağrısı da olunca, bu huzursuzluk katlanıyor.. 

Dur bakalım, daha nereye kadar böyle devam edecek bu durum..



4 Yorum:

ortopedik bel yastığı ama belin ağrı durumuna göre olan medikalden alınan yastık muazzam faydalı oluyor. yıllardır kullanıyorum ve bel ağrım ortadan kalktı. ofise gittiğimde,uzun süre bir yer de oturmam gerektiğinde ertesi gün o bel agrısıyla aslında yıllardır ne kadar doğru bir şey yaptığımı fark ediyorum. şiddetle tavsiye ediyorum.dua ediceksin bana. uyku kalitesi içinde gece yatmadan ada çayı içmen sakince uyumanı ve dinlenmiş kalkmanı sağlayacak. çay yapmaya üşenirim dersen hazır poşet çayları da var :)şimdilik benden bu kadar ama şimdilik :)

 

Yastık aldilar (baş için), faydası olmadı..
Çay yapmaya da imkân yok.. Uykum kaçar.. Ki zaten bu kadar stresli herifi, çay bile sakinleştirip uyutamaz..

 

baş için alınan yastık boyun ağrın için etkili olur o da yastıktan kaymadan yatabilir isen. bel için olanı mutlaka denemelisin ama doğru yastığı alarak. adaçayı içmek uykunu kaçırmaz uykunu getirir :)

 

Bir mucize olsa da hiç bunlara gerek kalmasa ya..

 

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.