Cinsiyeti Olan Ev Eşyaları..

    Salep yerine çay içilse de hoş bir sohbetin ardından, eve varan biriyim ben..
 
     Eve vardıktan sonra yemek yiyen, sevdiğim diziyi seyretmek için binbir minnet ve rica ile kumandayı babamdan alan, uzun çekyata boylu boyunca uzanan, dizinin başlamasına on dakika kala, kendini kaybederek rüya alemine dalan, gözlerini gece yarısı 00:10'da telefona gelen mesaj sesi ile açan biriyim ben..
 
     Bu olay nedense hemen her gün aynı şekilde yaşanmakta.. Normalde haftaiçi yorgun-argın eve geldikten sonra yemek yer, çekyata uzanarak sevdiğim diziyi seyretmeye niyetlenir ama nedense seyredemeden uyurum.. Televizyon dizilerimizden, seyretmek için çaba sarf edip de seyredemediğim tek dizi, TRT'de çarşamba günleri çıkan Diriliş Ertuğrul isimli dizidir..
 
     Günün sorunu, ismi geçen diziyi neden bir türlü seyredemediğim değildir.. Günün sorunu, o çekyata her uzandığımda neden uyuduğumdur.. ? O çekyatta ne vardır ki benim gözlerimin hemen kapanmasına vesile oluyor ?
 
     Uyandığımdan beri --ki saat 00:10'da uyandım, saat şuan 01:55-- o çekyata neden karşı koyamadığımı ve hemen uyuduğumu düşünüp duruyorum.. Ve en sonunda, bu satırları yazarken, bunun neden ileriye gelebileceğini buldum sanırım..
 
     Bence, bu çekyatın cinsiyeti kadın.. Kadın, çünkü bana karşı koyamıyor.. Beni görüyor, bir şekilde beni yanına çağırıyor, binbir yalan ve dolanla benim uzanmamı istiyor ve beni sarıp-sarmalayarak koynunda uyutuyor.. Benimle uyurken bana sarılıyor, güzel rüyalar görmemi sağlıyor, kadınlara has sahiplenme duygusu ile saatlerce koynunda huzurlu dakikalar geçirmemi sağlıyor.. Bazen kulağıma beni sevdiğini de söylüyor gibi oluyor ama bu rüya mı yoksa gerçek mi, tam anlayamıyorum.. Evet evet bu çekyat, bana âşık olan bir kadın.. Sarıp-sarmalayan, koynunda huzur bulmamı sağlayan güzel bir kadın üstelik.. Evet evet bu çekyat bir kadın..
...............................................................................................

     Ah yazının başı ile sonunu bir türlü denk getiremeyen <Çocuk>.. Ah hâyâlleri ile hayatına yön vermekten kendini alıkoyamayan <Çocuk>; bırak kalemi, bırak.. Yazma.. Bu yazıyı devam ettirme.. Vakt-i zamanında "Her evin bir cinsiyeti vardır" dedin, şimdi ise ev eşyalarına cinsiyet bulmaya niyetlendin.. Az daha yazarsan, çekyatla kötü şeyler yapmaya da başlayacaksın sen.. Ah hâyâlini kalemine sığdıramayan <Çocuk>, bırak kalemi, bırak.. Yazma..
 

0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.