Mandalina Kokulum..

  
Rüzgarla beraber sağanak yağmur.. Ve denizin dalgalanması.. Sonrasında sakinlik, huzur..
 
 ...şimdi uysal bir kedi gibiyim.. Mırrr mırr yaparak sobanın etrafında dolanıyor; mayışıp, ara ara uyuyorum..
 
 
Ben sinirliyim.. Anında asar-keserim.. Dalgalanır, yanıbaşımda kim varsa, hercümerc ederim..  
 
Ben asiyim.. Çevremde düzenli biri olarak tanınır, içimden isyan bayraktarlığı yapar, yakar-yıkarım..
 
Ben pislik biriyim.. Herkes temiz bir hayat için cümleler uydurur; ben elime kalem alır, hayatın güzel taraflarını silerim..
 
Ben tüm pis kokuları kendimde topladım.. Bazen çöplük gibi kokuyorum, bazen kablo yanığı gibi.. Çoğu zaman ter kokuyor, çevremde kim varsa kaçırıyorum.. Lâkin...
 
...Lâkin sen öyle güzel mandalina kolonyası kokuyorsun ki; bana her sarıldığında, tüm pis kokularım kayboluyor ve senin gibi kokmaya başlıyorum..
 
Ben ki bu kadar pislik biriyim; benim bu pis kokumu sarılarak ancak sen gideriyorsun.. Soruyorsun ya "Niye ben?" diye; tanıdığım insanlar içerisinde bir tek sen mandalina kokuyorsun..
 
 
 
 
 
 
 

4 Yorum:

Kişinin kendini eleştirebilmesi güzel ,karşısındakini hoş bir benzetmeyle gülümsetmesi ayrıca güzel. ( gizem )

 

Gizem ;
"Gizem" diye birinin beni okuması, zaman harcayarak yorum yapması daha da güzel..

 

"Kişinin kendini eleştirmesi güzelse buyur gel sen eleştir. Biz de gulelim. Dokunma açık sözlü,kendine bu kadar kırgın bu cocuga"diyeceğim Gizem sana ama çocuktan çok korkuyorum : o kendine kırgın ama okuyucuları ile barışık! Sever okuyucularını da beni def eder simdi buralardan;(

 

Adsız ;
Bunu yapma.. ! Artık yapma.. Defalarca dedim; yapma..!
Başkalarının yorumlarına karışma, başkalarının yorumlarının üzerine yorum yapma.. Kendi yorumunu yapacaksan yap, yapmayacaksan başkalarına söz yetiştirme..

 

Yorum Gönder