Köfte Gibi Sev Beni..

Otogar'da..
Karanlıkta..
Soğuk bir havada..
Bir dükkândan aldığım, içinde ne olduğunu bilmediğim, sağlıklı ve hijyenik olduğundan kuşku duyduğum, yediğim zaman beni hasta edebilme ihtimali olan ama yedikten sonra çok sevdiğim köfte gibi sevilmek istiyorum..
 
...Tıpkı riske girdiğim, bana zararı olabilme ihtimali varken ağzımda enfes bir tat bırakan köfteyi aldığım gibi riske gir ve al beni.. Tıpkı riske girip aldığım ve sevdiğim köfte gibi sev beni.. Belki, senden önceki herkese olduğu gibi, sana da büyük zararım olacaktır.. Belki, senden önceki herkese olduğu gibi, senin de ağız tadını bozacağım.. Ama belki, dünyanın en güzel şeyini tadar gibi tadacaksın beni..
 
Otogar'da..
Karanlıkta..
Soğuk bir havada yediğim köfte gibi..
Ne çıkacağımı düşünmeden,
sev beni..
 

4 Yorum:

Köftenin ne zararı olabilir ki?

 

UF canım canim nasilda çekti .bu sogukta ne güzel giderdi;( simdi olsa da yesek.

 

Fikriye ;
Dene bakalım..
Zararını da faydasını da kendi deneyimlerine göre aktar bize..

 

Adsız ;
Yorumu yazdığın saat epeyce geç bir saat.. O saatte yeme, kilo ve selülit yapar..

 

Yorum Gönder