Su Kaçırdın..

Sana yazıklar olsun..!
Senin için o kadar masrafa girdim..
Ameliyat masasına yatınca, yanıbaşında bekledim..
Kendini güzel hissetmediğinde, güzellik salonuna kendi ellerimle götürdüm..
Benim için değerli olan şeyleri sana teslim ettim..
Maziden beraber yola çıktık, âtiye seninle yürümeye niyetlendim..
 
Peki sen ne yaptın..? 
Hafif bir yağmurda su kaçırdın..
Ah benim kahverengi botum,
sen de mi beni yarı yolda bıraktın..?

...............................................

+ Dün akşam saat 21:00'da, Bahçelievler'de, sinemaya giderek Mahsun Kırmızıgül'ün Mucize isimli filmini seyrettim.. Çok ama çok beğenilecek bir film olmasa da standartların üzerinde bir film olmuş.. Özellikle filmin çekiminin yapıldığı, görsel yerlere bayıldım.. Eve geldiğimde saat 12 idi.. Çok uzun zaman sonra sinemaya gitmenin hoşluğu var üzerimde.. Zannedersem bundan sonra sinemaya gitmeye devam ederim.. Lâkin yanındaki koltukta oturan sevgililerin öyle sarılarak film seyretmeleri çok can sıkıcı ya hu.. ! İnsan kıskanıyor..

20 Yorum:

çok merak ettiğim bir film. tavsiye ediyor musun yani, izlenmeli mi? genel olarak konusunu özetlemen gerekse nasıl anlatırsın?

 

Kelimelerle Dans ;
Git tabii.. Gitmemezlik etme.. Benim bakış açımla seninki illa ki farklı olur..
Ben, bir ara sinemadan kaçmak istedim; engelliyi çok sömürmüş diye.. Sonra Doğu'da zaten öyle olduğunu düşünerek kalmaya karar verdim.. Çok kötü film değil ama çok çok büyük beklentilerin de olmasın.. Ama illa ki git ve izle..
Konusu da engelli bir çocuk değer görmezken, bir öğretmen gelir ve çocuğa ilgi gösterir.. Çocuk çok güzel bir kızla evlenir.. Köyden tuhaf tuhaf konuşmaya başlarlar.. Çocuk ve karasını dayanamaz ve kaçarlar.. 7 yıl sonra geldiğinde, o engelli çocuk herkesten daha sağlam döner ve "karıma aşık olduğum için atlattım" der.. Film de öyle biter.. Mucize de bu sanırım..
Şaşırdığım konu, film başlarken, "gerçek bir hayat hikayesidir" diye yazılmış..Ben sallıyorlar diye düşündüm ama en sonda 2 saniyelik bir fotoğraf gösteriyorlar; kimin hayatını anlattıklarını.. Sahiden gerçek hikaye olunca film değer kazandı gözümde..

 

Sinemaya özellikle 3 boyutlu, böyle bol aksiyonlu maceralı filmleri izlemek için de git... Çok güzel oluyor kesinlikle... Biz sene de bir kac kez gidiyoruz anca :) Her film izlenmez sinemada diye düşünerekten... İndirip evde izliyoruz çoğunu. Bakıyoruz, heh işte bu film tam sinemada izlemelik diyorsak öyle gidiyoruz. Misal bilmiyorum izledin mi ama Hobbit serisi 3boyutlu tam sinemalık güzel bir filmdi...

 

böyle bir senaryo beklemiyordum.daha farklı sanıyordum ben. son derece etkileyiciymiş. çok merak ettim şimdi,en kısa sürede gideceğim. teşekkürler aktarımın için...

 

bir hayal kur ;
Ben öyle aksiyonlu film seyredenlerden değilim.. Ki zaten çok ama çok uzun zamandır sinemaya da gitmiyordum, bundan sonra gitmeye başlayacağım inşallah.. Ama eğer bir film tavsiye ettiyseniz, zevkinize güvenirim sizin..Haliyle belirttiğiniz bu filmi haftaya izleyeceğim inşallah.. Teşekkürlerimle..

 

Kelimelerle Dans ;
Hemen bu akşam git ve yarın gelip bu sayfanın altına yorumunu yap bakalım.. Merak ettim..

 

https://www.youtube.com/watch?v=Egvg4w7VaU4

şu 3. sünün fragmanı. bi bak istersen sana uyuyor mu. Biz seviyoruz bu tarz filmleri ama herkes sevmeyebilir tabii.
Gösterimden kalkmıştır ama sanırım bilmiyorum hala var mıdır.
Bir de ilk filmi biraz sıkıcı gelmişti bana ama son ikisi güzeldi. hepsi de üçer saattir haberin ola:) 2.sini annecim ve babacımla da izledik sevdiler:) 3.sünü de izlettirmeyi düşünüyorum...

 

Şeytanın bacağını kırıp sinemaya gitmişsin ;)

 

bir hayal kur ;
Bu tür filmleri severim ve izlerim tabii ki.. Yalnız şimdi fragmanına bakarken farkettim; eski film.. Ben de şuan gösterimde sandım.. Bunun yakında dvd'si çıkar..
Ayrıca 3 saat çok uzun ya hu..

 

Fikriye ;
Baktım ki senin "hadi gidiyoruz" diyeceğin yok; kalkıp gideyim dedim.. :)

 

Filmlerin sinamada seyredilmesi daha zevkli oluyor ben dvd den çok sinamada seyretmeyi seviyorum..sevgiyle kal..

 

Bilge ;
Haklısın Bilge.. Çok haklısın üstelik.. Sinemanın farklı bir büyüsü var.. Evde zevk almadığım nice film sinemada gözlerimi yaşartmıştır..

 

dün planlı bir işim olduğundan filme bu akşam gidebildim.bir daha senden film tavsiyesi almayacağım. hiç merak edip sormayacağım.
Allah'ım nasıl bir filmdi o öyle.! sen ne yaptın çocuk... en etkilendiğim ikinci film oldu bu. benim gibi bir odunun gözlerini doldurdu yani bu kadarı yeterli sanırım yorumum için.
iyiydi...fazla iyiydi... iyi ki gitmişim dedirtti. daha çok şey geçti içimden de neyse...

tavsiyen için teşekkürlerimle. benden de sana bir küçük tavsiye ister misin?
eğer netten bulursan aylar önce vizyona giren "benim dünyam" filmini mutlaka izlemelisin. beğeneceğini düşünüyorum. beğenmekle kalmayıp etkileneceksin. deee ben bu filmin etkisinden nasıl kurtulacağım söyler misin?

 

Benim dünyam " özledim!;((

 

BU FILME KAC GOZYASI DOKTUGUMU SORMA. BAHSEDILEN TUM DAMLAR FEDA OLSUN O FILMDEKI HOCAYA

 

Kelimelerle Dans ;
Senin etkileneceğini düşünüyordum ama bu kadar etkileneceğini düşünmemiştim.. Sanırım ben mutlu sonla biten filmleri sevemiyorum bir türlü.. Mutsuz sonla biten filmler benim hayatıma daha yakın olduğundan, daha çok benimsiyorum o filmleri..
Tavsiye ettiğin filmi de bir cd'ye al ve madem yarın buluşacağız, bana getir..

 

Adsız ;
Bir filmden bu kadar etkilenme ya hu.. Hayatta öyle pis şeyler oluyor ki; güzellikler hep filmlerde kalıyor ne yazık ki..

 

Bahsettigimden vok daha fazla etkilendim. Ne sen sor ne ben soyleyeyim. Olagan ustu bir film degildi kabul ama fazlacok etkileyici idi.
Cd temin eder isem kopyalarim tabii ama en orjinal kalitede izlemen icin hemen bir link paylasayim seninle. Keyifli seyirlerr https://m.youtube.com/watch?v=MzbGGCCjpSU

 

Bahsettigimden vok daha fazla etkilendim. Ne sen sor ne ben soyleyeyim. Olagan ustu bir film degildi kabul ama fazlacok etkileyici idi.
Cd temin eder isem kopyalarim tabii ama en orjinal kalitede izlemen icin hemen bir link paylasayim seninle. Keyifli seyirlerr https://m.youtube.com/watch?v=MzbGGCCjpSU

 

Kelimelerle Dans ;
İnternet kotalı olduğundan, netten film seyretmiyorum.. Ki zaten o zevki de alamıyorum küçücük bir ekrandan..

 

Yorum Gönder