Benim Cephede Değişen Bir Şey Yok..



Böyle olacağını içten içe tahmin ediyordum aslında.. Çünkü hep böyle olagelmiştir.. Bir şeye çok heveslenirsin, o şeye kavuşmayı çok istersin; sonuç hep istemediğin şeylerin olması sonucu sahip olmak istediğin şeye sahip olamamandır..


Normalde saçım-sakalım birbirine karışmış bir vaziyette sokaklarda boy gösterirken, onu göreceğim diye, birkaç gün öncesinden saç-sakal traşı oldum.. Paspal ve uzun olan, yırtık-pırtık giysilerimi bir köşeye koyup, üzerimde biraz daha güzel duran giysileri gün yüzüne çıkardım.. Dişimi fırçaladım, üç ay da bir yaptığım şeyi yaparak yüzümü yıkadım.. Ağzım berbat kokarken naneli şeker aldım.. Üç ayda bir değiştirdiğim çoraplarımı günlük olarak değiştirmeye, asıl rengi kahverengi olmasına rağmen pislikten karaya dönen ayakkabılarımı boyadım.. Belki etkileyebilirim diye, hiç okumamama rağmen kitaplardan birkaç güzel söz ezberledim.. Üç-dört meşhur kitabın adını, yazarını ve konusunu ezberledim.. 8 kıtalık şiirin 1 kıtasını ezberledim.. O sevebilir diye, hiç adını bilmediğim adamların şarkılarını dinledim..


Sonucunun ne olduğunu anlatmaya gerek yok sanırım.. Yanıma geldiğini düşünürken, yanıma gelemeyeceğini öğrendim.. Sabaha kadar otogarda, sandalye üzerinde uyuyacağız zannederken, yatağımda mışıl mışıl uykulara daldım.. Şehrimde boy gösterecek zannederken, şehrimden geçip-gittiğini farkettim.. Yeni işinde ve yeni hayatında yolunda gitmeyen şeyler var diye, moral vermek amacıyla telefon açtım.. Daha önce kurduğum cümlelerin aynısını kurmama rağmen artık öyle cümleler kurmamam gerektiği uyarısı aldım.. Yüzüğü henüz takmasa da bir başkasını sevmeye başladığını öğrenmiş oldum..


Şükür Rabb'e; daha önce onyedibinbeşyüzyirmiyedi kez duyduğum cümleleri, bir kez daha duymuş oldum.. Hayatımı, bıraktığım yerden kucağımda bulmuş oldum.. Sizler bilmezsiniz, nereden bileceksiniz, ben hayatım boyu hep en iyi arkadaş, en iyi evlat, en iyi dost, en iyi akraba, en iyi çalışan oldum.. En iyi aşık, en iyi eş olamadım ama hep en iyi bekleyen, en iyi umut eden, en iyi hayal kuran oldum..

2 Yorum:

Adsız ;
Sen de artık her kimsen, surat asmak için bahane arıyorsun ha..

 

Yorum Gönder